Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeNad RR 2010 jest RSM gdzie masz to wyjaśnione - choć masz Arek rację że jak już tak "dokładnie" przepisywany jest regulamin AA to powinno być to w tym punkcie zawarte
OdpowiedzJa wiem że to chodzi o 675 w 3 garach i 750 w dwóch z tym że od razu, zakładając czysto hipotetycznie że wystartowałbym na 3/4 w SS przy tak sformułowanym zapisie to czy mogliby mnie zdyskwalifikować ? Nie zrozumcie mnie źle ja wiem że my wiemy jak to powinno być, ale czy ten "skrót" o którym Świderek pisze nie mógłby być luką na tyle dużą że ktoś mógłby wystartować na wpsomnianym gixie 3/4 i nie mógłby być zdyskwalifikowany. Chodzi mi tylko o interpretację tego konkretnego zapisu.
OdpowiedzWstep Kluby organizujace zawody rangi Mistrzostw Polski i Pucharu Polski oraz zawodnicy bioracy w nich udział, zobowiazaniu sa do bezwzglednego przestrzegania i respektowania przepisów i zasad zawartych w niej wymienionych regulaminach: Regulamin Sportu Motocyklowego Regulamin Ramowy rozgrywek – przedstawiajacy zasady rozgrywek na bieacy rok Regulamin Techniczny Kodeks Medyczny Kodeks Ochrony Srodowiska Regulamin Uzupełniajacy Zawodów Komunikaty uzupełniajace Regulamin techniczny wyjaśnia sprawę, ale dwa nawiasy o 2 i 3 cylindrach rozwiałyby pytania
OdpowiedzJuż nie straszcie tymi regulaminami :-)
Odpowiedzzawsze tak było pisane w "skrócie". z 750 chodzi o Ducati na dwóch cylindrach i Trampeta 675 na trzech. dokładny regulamin techniczny jest w innym miejscu i chyba dobrze, bo wtedy ramowy byłby nie czytelny
Odpowiedz